Dziesma par ledu un uguni Wiki
Advertisement
Deisija Mormonta
Dacey mormont by guad

Nams

Mormontu nams

Kultūra

Ziemeļnieki

Dzimusi

Lāču sala

Mirusi

299AL, pie Dvīņiem

Māte

Maege Mormonta

Grāmata(s)

"Troņu spēle" (pieminēta)
"Zobenu vētra"
"Deja ar pūķiem" (pieminēta)

Ģerbonis

Mormont

Deisija Mormonta bija Mormontu nama mantiniece. Viņas māte bija Lāču salas valdniece Maege Mormonta un mātes brālis Džeors Mormonts, Naktssardzes komandieris.

Tēla apraksts[]

Deisija bija izstīdzējusi sešas pēdas gara jaunava, kam tajos gados, kad citām meitenēm dāvināja lelles, bija uzdāvināta dzelkšņota kaujasvāle.[1] Par spīti viņas garenajai sejai, Deisija izskatījās glīta un slaida kleitā uz deju grīdas.[2]

Jaunākie notikumi[]

Zobenu vētra[]

Deisija ir viena no dižciltīgajiem ziemeļniekiem, kuri dodas uz Dvīņiem, lai apmeklētu pavēlnieka Edmūra Tullija un Roslīnas Frejas kāzas un pēc tam atgūtu Keilinas cietoksni no dzelzsvīriem. Ceļošanas laikā Deisija pastāsta Ketlīnai Stārkai par Mormontu mītni un Līnesi Augsttorni.[3]

Kāzu laikā Deisija ir arī viena no Roba Stārka sargiem un dejo ar Ziemeļu karali. Edvīna Freja atteikums Deisijai izraisa aizdomas Stārku lēdijā brīdi pirms Freji noslepkavo viesus Sarkanajās kāzās. Deisijai izdodas atvairīt seru Benfriju Freju, sašķaidot vīna krūku pret viņa seju, bet mirkli vēlāk viņu nogalina sers Rīmans Frejs, ietriecot cirvi viņas vēderā.[2]

Atsauces[]

  1. Karaļu cīņa, 63.nodaļa, Ketlīna.
  2. 2.0 2.1 Zobenu vētra, 51.nodaļa, Ketlīna.
  3. Zobenu vētra, 45.nodaļa, Ketlīna.

Citās valodās

Advertisement