Asoiaf Viki
Advertisement
Asoiaf Viki

Delikanlılar, Ejderhaların Dansı'nın sonunda Nehir Toprakları'nın genç lordları Lord Kermit Tully, kardeşi Sör Oscar ve Lord Benjicot Blackwood'un lakabıydı. Üç genç, Alysanne Blackwood ve Leydi Sabitha Frey tarafından destekleniyordu.[1] Hepsi Rhaenyra Targaryen ve ardından Kral III. Aegon Targaryen'ın siyah destekçileriydi.[2]

Tarih[]

Kral Yolu Savaşı'nda aldıkları zaferden sonra ayrılamaz haline gelen genç Kermit, Oscar ve Benjicot'a adamları tarafından Delikanlılar adı verildi.[1]

Delikanlılar'ın gücünün Kral'ın Şehri'ne yaklaşması ve Lord Cregan Stark'ın Kral Yolu'ndan güneye doğru yürümesiyle Lord Corlys Velaryon, Kral II. Aegon Targaryen'a tahttan inip Gece Nöbetçileri'ne katılmasını önerdi. Kral aynı günde zehirlendi ve yerine Kral III. Aegon geçti.[2][3][4] Delikanlılar içinde öpücüklerle onları boğan kadınlar ve altın pelerinliler bulunan avam halkı tarafından karşılandı ancak Mantar bu karşılamanın Lord Larys Strong tarafından düzenlendiğinden şüphe duyuyordu.[1]

Lord Cregan Stark ve ordusunun gelişi hevesi kırdı ve Delikanlılar, Kurt'un Saati sırasında Kuzey Muhafızı'na geçti.[1]

Alıntılar[]

Çiçekler, şölenler ve güzel sözlerle aklı çelinecek kundaktaki bebekler misiniz? Size savaşın bittiğini kim söyledi? Düztaban? Deniz Yılanı? Bitmesini istedikleri için mi? Çamurda küçük bir zafer aldığınız için mi? Savaşlar yenilen taraf diz çöktüğünde biter, daha önce değil.[1]

Cregan Stark, Delikanlılar'a

Notlar ve referanslar[]

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 Ateş ve Kan, Aftermath - The Hour of the Wolf.
  2. 2,0 2,1 Buz ve Ateşin Dünyası, The Targaryen Kings: Aegon II.
  3. Buz ve Ateşin Dünyası, The Riverlands: House Tully.
  4. Buz ve Ateşin Dünyası, The Stormlands: House Baratheon.
Advertisement