Вікі з «Пісні про лід і вогонь»
Advertisement
Лейді
Шіера Морезоря
Шіера Морезоря (Amok)
Шіера Морезоря (Amok) ©
Інші імена Зоря моря
Титул Лейді
Відданість Дім Тарґеріенів
Раса Валерійка
Культура Коронні землі
Народження Шаблон:Дата
Батько Король Еґон IV Тарґеріен
Мати Лейді Сереней Ліська
Книги
  • «Світ льоду й вогню» (згадка)
  • «Присяжний меч» (згадка)
  • «Танець із драконами» (згадка)

Шіе́ра Морезоря́ (англ. Shiera Seastar) — остання з Великих байстрюків короля Еґона IV Тарґеріена, народжена від його останньої коханки Сереней Ліської. Бувши знаною коханкою Бріндена Річкового, Шіера вважалася найпрекраснішою жінкою Семи Королівств.

Зовнішність і характер[]

Шіера була знана як красуня та спокусниця. Вона мала серцевидне обличчя й густе срібно-золоте волосся Тарґеріенів, яке вона тримала розпущеним. Хоча її очі були різних кольорів — одне темно-синє, а інше яскраво-зелене — казали, що ця вада тільки підсилює її вроду.

Шіера була завзятою читачкою, навіть у ранньому віці, знала багато мов і утримувала велику й таємну бібліотеку. Вважали, що вона перейняла здібності її матері Сереней до темних мистецтв. Шіера також володіла важким срібним намистом, у якому чергувалися зоряні сапфіри й смарагди, що пасувало до її незвичайних очей.

Історія[]

Король Еґон IV Тарґеріен зачав Шіеру від девʼятої та останньої його коханки, лейді Сереней Ліської. Сереней померла при пологах, народивши останню з дітей-байстрюків короля й назвавши її Шіерою, «зорею моря».

Шіера ніколи не була заміжня, але мала безліч коханців, а за її прихильність відбувалися численні поєдинки. Її однокровний брат Брінден Річковий, знаний як Кровокрук, був її найзавзятішим залицяльником, і неодноразово робив їй пропозиції. Хоча Шіера відмовляла йому в шлюбі, вона ділила з ним ложе й тішилася його ревнощами. Її старший однокровний брат Еґор Річковий, відомий як Злий Клинок, також жадав її, що тільки підсилювало ненависть між напівбратами.

Ходили чутки, що Шіера використовувала чари, щоб допомагати Кровокруку, коли той служив правицею та майстром над шептунами при дворі короля Еріса I Тарґеріена, і що вона купалася в крові, щоб зберігати свою вроду.

Нещодавні події[]

«Танець із драконами»[]

За стіною Бран Старк навчається в древнього триокого ворона, який називає себе лордом Брінденом. Хлопчик дізнається, що останній зеленовидець колись жадав жінку, але її імʼя лишається неназваним.

Барістан Селмі зауважує, як кохання стало причиною кількох війн у Вестеросі, зокрема суперництво Кровокрука й Лихобулата за Шіеру.

Advertisement