Вікі з «Пісні про лід і вогонь»
Advertisement

Шаблон:Див. гомоніми

Лорд
Ґеймон Тарґеріен[1]
Славетний
Інші імена Ґеймон Славетний
Титул Лорд Драконокамінський
Відданість Дім Тарґеріенів
Раса Валерієць
Культура Валерія
Народження Не пізніше Шаблон:ДатаВалерія
Смерть Не раніше Шаблон:ДатаДраконокамінь
Батько Ейнар Тарґеріен
Подружжя Лейді Дейніс Тарґеріен
Потомство
  • Еґон Тарґеріен
  • Елейна Тарґеріен
  • Дочка
Книги
  • «Світ льоду й вогню» (згадка)
  • «Вогонь і кров» (згадка)
  • «Сходження дракона» (згадка)

Ґе́ймон Тарґе́ріен (англ. Gaemon Targaryen), знаний як Ґеймон Славетний (англ. Gaemon the Glorious), — другий лорд Драконокамінський із дому Тарґеріенів.

Історія[]

Ґеймон був сином Ейнара Тарґеріена й мав щонайменше одну сестру, Дейніс. Він прибув на Драконокамінь разом зі своєю родиною в Шаблон:Дата.

Ґеймон був одружений із Дейніс, з якою мав кількох дітей: Еґона, Елейну та щонайменше одну молодшу дочку. Еґон та Елейна зрештою успадкували правління Драконокаменем від свого батька.

Спадок[]

Ґеймона прозвали Славетним і запамʼятали як найбільш великого тарґеріенського лорда Драконокаменю в Століття крові.

Король Джехеріс I Тарґеріен назвав свою одинадцяту дитину на честь лорда Ґеймона. На жаль, немовля народилося передчасно та померло, не доживши й до трьох місяців.

Одним із чотирнадцяти претендентів на Залізний трон на Великій раді був нащадок Ґеймона за лінією його молодшої дочки.

Родина[]

Шаблон:Дерево Тарґеріенів (Драконокамінь)

Посилання[]

Шаблон:Посилання

  1. Червоний триголовий дракон був узятий за герб Еґоном I Тарґеріеном після Завоювання. Це означає, що Тарґеріени до Завоювання не використовували цей герб, і, таким чином, він не представлений у цій статті.
Advertisement